Sapfo Beach

Sapfo Beach studiji se nalaze pri samom kraju plaze u Nikitiju, gledano ka Neos Marmarasu. Imaju veliko dvoriste sa hladom borova koje izlazi na plazu, gde su za svoje goste obezbedili lezaljke i nekoliko suncobrana. Sama plaza je uska i mala, ali za porodice sa decom odlicna zbog beskrajnog plicaka koji se pruza u nedogled i pleni tirkiznom bojom mora.

Studija su renovirana i smestena u dvoristu kojim se siri miris borova, na udaljenosti od oko 50-70 m od mora (dvoriste izlazi na plazu da napomenem jos jednom). Imaju kuhinju sa friziderom, kupatilo sa tusem, klimu, TV, WiFi, terasu (neki imaju zasebnu, a neki zajednicku), parking . Takodje, u dvoristu postoje dva zidana rostilja, sa mestima za sedenje napolju, ispod loze. Posteljina se menja i studia se ciste na tri dana.

Sto se udaljenosti tice, od Nikitija, prodavnica i supermarketa su udaljeni oko 1.5 km – 2 km.

Cene su

01/07 – 14/07        40-60 €
15/07 – 15/08         50-70 €
16/08 – 30/08        40-60 €

ali u zavisnosti od broja nocenja kao i broja studia/apartmana koji su Vam potrebni, mozete dobiti i bolju ponudu

Ukoliko Vam trebaju dodatne informacije ili zelite da posaljete upit za ovaj smestaj, mozete popuniti kontakt formu u nastavku koju cu proslediti vlasnicima apartmana. Molim Vas da upit posaljete na engleskom jeziku kako bi razumeli pitanje. Ukoliko vam engleski jezik predstavlja problem, postavite pitanje u polju „komentar“ na dnu stranice, a ja cu ga prevesti  i proslediti. Odgovor cete dobiti putem emaila, direktno od vlasnika apartmana (ili cu ga ja proslediti ako odgovore meni)

U komentarima slobodno unesite svoje utiske o smestaju po povratku sa letovanja 🙂

Ovde mozete poslati upit direktno vlasnicima vile

14 comments on “Sapfo Beach

    • Na zalost ni Vama ne mogu da dam tu informaciju obzirom da ovaj blog ne funkcionise kao agencija i nemam informacije o raspolozivim kapacitetima. Najbolje je da posaljete upit putem kontakt forme na ovoj stranici, a ja cu ga proslediti vlasnicima apartma od kojih mozete ocekivati direktan odgovor

      Свиђа ми се

  1. Ja sam već poslala meil vlasniku vile, ali u cilju boljeg razumevanja volela bih da čujem neke informacije i na ovaj način. Htela bih da rezervišem aprtman (u spavaćoj sobi 2 kreveta i u kuhinji 1 krevet – ako takav postoji) u periodu 10-25.08.2015 ili 15-30.08.2015.god. Volela bih da apartman ima terasu (ako je moguće da ne bude zajednička) i da ima pogled na mora. Molim vas da mi pošaljete i cenu za gore navedeno i način plaćanja. Srdačan pozdrav, Suzana Nikolić

    Свиђа ми се

  2. Postovani,a
    Interesuje me velicina studija u ovom smestaju kao i velicina individualnih terasa na prvom spratu(nije mi najjasnije koje terase su zajednicke).Takodje me interesuje koliko je udaljen Lidl u Nikitiju?
    Pozdrav
    Sladjana

    Свиђа ми се

Оставите одговор

