Leto 2015 sa bebom :)

Posle duzeg vremena evo opet da napisem neki red. Zbog visemesecnog strogog mirovanja nisam bila u mogucnosti ni da pisem, a ni da posetim Sitoniju proslog leta, ali vec ovog leta planiram da to uradim sa svojom bebicom koja ce tad imati oko 6 meseci. Da, postala sam mama i trenutno mi ta slatka obaveza oduzima mnogo vremena, ali potrudicu se da, kad mi vreme to dozvoli, napisem po neki red. Detaljan izvestaj sa letovanja ocekujte u septembru, a do tad ce moja interesovanja biti vezana uglavnom za letovanje sa bebom, putovanje sa bebom i slicno.

 I na kraju, iako me neko vreme nije bilo na ovim stranama, sve vase zahteve za smestaj sam uredno prosledjivala vlasnicima apartmana sto cu i dalje raditi. Nadam se da ste na vreme dobijali odgovore od njih i da ste uspeli da dogovorite dobru cenu. Takodje se nadam da vam je sadrzaj bloga  interesantan i od koristi iako nisam pisala skoro godinu dana, ali priznacete, mozda su se neke cene promenile, ali prelepe plaze Sitonije  i njihove koordinate ce i dalje biti tamo gde su oduvek bile 🙂

Оставите одговор

